سورس سافت | سورس پروژه | دانلود پروژه | سورس کد


م
ن
و
سورس سافت

ادامه مطلب

سورس کد Youtube Video Upload



سورس کد Youtube Video Upload

سورس کد Youtube Video Upload

برای این ساعت از سورس سافت با یک سورس کد php با عنوان سورس کد Youtube Video Upload از بخش سورس های برنامه نویسی در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

به کمک این سورس کد می توانید برای سایت های خود یک بخش مثل سایت یوتیوب آپلود ویدیو زیبا و حرفه ای ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که با این کار، کاربران زیادی را به سایتتان جذب خواهید کرد.

از ویژگی های بارز این سورس کد می توان به کدنویسی استاندارد، ریسپانسیو، بهینه شده و… اشاره کرد. این ویژگی می تواند یک معیار خوب در بین دیگر سورس کدهای مشابه ساخت آپلود ویدیو باشد.

نکته: برای اجرای این سورس کد در سیستم شخصی نیاز به یک وب سرور مثل ومپ سرور و یا زمپ سرور دارید. با این کار می توانید بدون هیچ مشکلی از این سورس کد php استفاده کنید. استفاده از هر کدام از وب سرورهای اعلام شده سلیقه ای و وابسته به راحتی شما در حین کار با آن وب سرور هست.

نکته: برای ویرایش کدهای این سورس کد می توانید از نوت پد++ استفاده کنید. با این کار دیگر نیازی به استفاده از برنامه های حجیم دیگر نیست.

اگر سوال یا مشکلی در سورس Youtube Video Upload و یا دیگر موارد داشتید، می توانید از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.


لینک کوتاه مطلب :
https://sourcesoft.ir/?p=135

درباره نویسنده

علیرضا نجاتی 136 نوشته در سورس سافت دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi