سورس سافت | سورس پروژه | دانلود پروژه | سورس کد


م
ن
و
سورس سافت

ادامه مطلب

معرفی 8 بهترین ابزارک وردپرس فیسبوک + (5 افزونه رایگان)



معرفی 8 بهترین ابزارک وردپرس فیسبوک + (5 افزونه رایگان)

برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، باید شرکت خود را در هر کجا که توجه مخاطبان شما باشد، تبلیغ کنید. افزودن افزونه های وردپرس ویجت فیسبوک برتر به وب سایت، به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. با معرفی 8 بهترین ابزارک وردپرس فیسبوک + (5 افزونه رایگان) همراه ما باشید..

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

8 بهترین ابزارک وردپرس فیسبوک + (5 افزونه رایگان)

فیس بوک به شما اجازه می دهد تا کسب و کار خود را از طریق متن، تصاویر و ویدئوها تبلیغ کنید، که همه آن ها برای تبلیغ موفقیت آمیز کسب و کار شما ضروری هستند. در CodeCanyon، شما می توانید از بین تمام ویجت های برتر فیس بوک موجود را انتخاب کنید و به شما امکان می دهد همه این عناصر را در وب سایت خود نمایش دهید.

این فرصت را از دست ندهید تا کسب و کار خود را از طریق ابزارک های برتر فیس بوک برای وردپرس ارتقا دهید!

ما در این آموزش می خواهیم 8 تا از بهترین ابزارک های فیس بوک و 5 افزونه رایگان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.!

 

بهترین ابزارک های وردپرس فیس بوک در CodeCanyon

کتابخانه گسترده CodeCanyon از بهترین ابزارک ها و افزونه های وردپرس را که تا به حال ایجاد شده است کشف کنید. با پرداخت یکبار ارزان، می توانید یکی از این افزونه ها و ابزارک های با کیفیت بالا را خریداری کرده و کسب و کار خود را از طریق فیس بوک توسعه دهید.

در این جا تعدادی از بهترین افزونه های ویجت فیس بوک وردپرس موجود در CodeCanyon برای 2021 آمده است.

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

این افزونه های فیس بوک وردپرس، غنی از ویژگی ها به شما در برقراری ارتباط با مخاطبین مورد نظر خود در یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی روی کره زمین کمک می کند. با ابزارک های برتر ارائه شده در CodeCanyon، می توانید:

  • فید صفحات فیس بوک خود را نمایش دهید
  • متن را متناسب با موضوع وب سایت خود سفارشی کنید
  • افزودن ابزارک های چت فیس بوک
  • دنبال کنندگان فیس بوک خود را از طریق دکمه های لایک قابل تنظیم افزایش دهید

همین امروز یک افزونه ویجت فیس بوک با کیفیت بالا به وب سایت خود اضافه کنید!

 

8 ابزارک برتر وردپرس فیس بوک

1. افزونه Facebook Pixel WordPress

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

آیا از ابزار تجزیه و تحلیل Facebook Pixel در نمایه تجاری خود استفاده می کنید؟ سپس به این افزونه Facebook Pixel WordPress نیاز دارید.

Facebook Pixel و Meta Manager برای وردپرس بدون پیاده سازی کدهای ردیابی ضروری Facebook Pixel و متا برچسب های Open Graph دردسر و پیچیدگی را از بین می برد.

این افزونه وردپرس فیس بوک پیکسل به شما امکان می دهد پیکسل فیس بوک خود را به راحتی برای نرخ تبدیل و بازاریابی دیجیتال موفق مدیریت کنید.

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

2. افزونه WordPress Reviews فیس بوک

آیا به دنبال بهترین افزونه Facebook برای WordPress هستید؟ افزونه Facebook Reviews برای وردپرس یکی از آن هاست.

افزونه WordPress Reviews Facebook به شما امکان می دهد نظرات صفحه فیس بوک خود را در وب سایت خود ادغام کنید تا در بین بازدیدکنندگان اعتماد خود را نسبت به نام تجاری خود افزایش دهید. گزینه های سفارشی سازی شامل چهار نوع طرح بندی، سه قالب مرور، یک سربرگ قابل انعطاف و موارد دیگر است.

3. وردپرس فیس بوک

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

افزونه های چت فیس بوک وردپرس بسیار مفید هستند. این افزونه وردپرس فیس بوک به شما امکان می دهد یک جعبه چت صفحه فیس بوک در وب سایت خود تنظیم کنید.

بازدیدکنندگان می توانند از طریق صندوق ورودی فیس بوک خود با شما چت کنند. این یک راه آسان برای ارائه پشتیبانی، حفظ تماس با مشتریان، تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان شما و گفتگو با آنها در هر زمان برای افزایش فروش و ایجاد اعتماد است.

4. فید فیس بوک: افزونه وردپرس فیس بوک

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

افزونه Facebook Feed WordPress در اصل چهار افزونه فیس بوک در یک قسمت است. با استفاده از آن، می توانید فید پست فیس بوک، گالری تصاویر، گالری ویدئو و تقویم رویدادها را نمایش دهید. امکانات عبارتند از:

  • کاملاً پاسخگو و آماده برای هر اندازه صفحه نمایش
  • شامل اقدامات Like و Share است
  • پشتیبانی از WPBakery (Visual Composer)
  • و بیشتر

افزونه وردپرس خوراک فیس بوک یک راه عالی برای دریافت محتوای فیس بوک شما در وب سایت شما است.

 

5. پلاگین فیس بوک وردپرس Social Stream

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

جریان اجتماعی برای وردپرس با چرخ فلک یک گزینه مناسب است، خواه شما علاقه مند به نمایش محتوای فیس بوک یا محتوای چندین شبکه اجتماعی در یک زمان هستید.

با استفاده از Social Stream، می توانید تمام جریانات رسانه های اجتماعی خود را به سبک وب سایت خود که دارای وردپرس است، قشنگ کنید. چندین گزینه نمایش با این چرخ فلک رسانه های اجتماعی وجود دارد:

  • چندین فید رسانه های اجتماعی را در یک ترکیب کنید
  • سه سبک مختلف و رنگ های دلخواه
  • بیش از 60 جلوه انیمیشن
  • طرح خوراک پاسخگو
  • و بیشتر

اگر علاقه مند به ترکیب جریان های دیگر رسانه های اجتماعی همراه با فید فیس بوک خود هستید، Social Stream for WordPress with Carousel ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

 

6. تقویم رویدادهای فیس بوک برای وردپرس

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

رویدادهای فیس بوک خود را با استفاده از ویجت یا کد کوتاه با تقویم رویدادهای فیس بوک نمایش دهید. این ویجت با ویژگی های کامل فیس بوک نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه دارای ویژگی های فوق العاده ای نیز می باشد. امکانات عبارتند از:

  • طرح بندی کامل و فشرده
  • پنجره های سریع برای هر روز
  • تقویم و نمایش لیست
  • و بیشتر

استفاده از تقویم رویدادهای فیس بوک آسان است و یکی از بهترین راه ها برای نمایش رویدادهای عمومی صفحه فیس بوک در وب سایت شما است. دیگر نیازی به نگهداری دو تقویم نیست!

 

7. فیس بوک: فیس بوک مسنجر برای وردپرس

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

چت فیس بوک سریعترین راه برای دسترسی مشتریان به شما و پاسخگویی به سوالات آن ها است. این ویجت چت فیس بوک قابل تنظیم به شما یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان و مشتریان بالقوه به صورت شبانه روزی می دهد.

ویجت چت را می توان سفارشی کرد تا در صفحات خاص یا کاربران خاص نشان داده شود. با این ابزارک چت قدرتمند، خط ارتباطی خود را با بازدیدکنندگان وب سایت خود باز نگه دارید.

 

8. WooCommerce Facebook Chatbot

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

آیا فروشگاه اینترنتی ووکامرس دارید؟ این افزونه فیس بوک برای وردپرس یک گزینه عالی برای شما است. این افزونه فیس بوک وردپرس یک چت بات خاص در فروشگاه WooCommerce شما ایجاد می کند. Facebook Chatbot می تواند با مشتریان شما چت کند، به سوالات خاص پاسخ دهد و پیشنهاداتی ارائه دهد.

با این افزونه چت وردپرس فیس بوک، بازدیدکنندگان اطلاعات دریافت می کنند و می توانند محصولات را به صورت 24 ساعته در فروشگاه WooCommerce شما خریداری کنند.

 

5 افزونه فیس بوک وردپرس رایگان که باید در سال 2021 امتحان کنید:

با خرید افزونه برتر وردپرس فیس بوک، پیشرفته ترین مجموعه ویژگی ها و عملکردها را دریافت خواهید کرد. تعداد ویژگی هایی که این افزونه ها خواهند داشت و تجربه کلی کاربر با افزونه ممتاز بسیار بیشتر خواهد بود.

اگر بودجه شما این امکان را به شما نمی دهد که از افزونه های برتر وردپرس فیس بوک استفاده کنید، گزینه های رایگان زیادی برای بررسی وجود دارد. در این جا لیستی از پنج افزونه فیس بوک وردپرس رایگان وجود دارد.

1. افزونه فیس بوک برای ووکامرس رایگان

این افزونه رایگان وردپرس فیس بوک وب سایت WooCommerce شما را به فیس بوک متصل می کند. با استفاده از این افزونه فیس بوک برای وردپرس، می توانید پیکسل فیس بوک را نصب کرده، فهرست فروشگاه آنلاین خود را بارگذاری کنید و در صفحه فیس بوک خود یک فروشگاه ایجاد کنید و به شما امکان می دهد تبلیغات را به راحتی اجرا کنید.

 

2. افزونه رسمی چت رایگان فیس بوک

این چت رایگان وردپرس در فیس بوک به مشتریان این امکان را می دهد تا هنگام مرور وب سایت شما به شما پیام دهند. گپ های آغاز شده در وب سایت شما را می توان در برنامه پیام رسان مشتریان ادامه داد، بنابراین هرگز ارتباط خود را با مشتریان خود قطع نکنید.

 

3. خوراک پست اجتماعی آسان

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

این افزونه سازگار با مبتدیان به شما امکان می دهد نه تنها یک فید سفارشی فیس بوک، بلکه یک فید سفارشی اینستاگرام نیز نمایش دهید. با فید سفارشی فیس بوک، می توانید پست ها، پیوندها، عکس ها، فیلم ها و رویدادها را اضافه کنید. این افزونه یک راه حل همه کاره برای نیازهای فیس بوک شما است!

 

4. سرفصل بالون خوراک پست اجتماعی

با این افزونه، فیدهای فیس بوک کاملاً قابل تنظیم، پاسخگو و موتورهای جستجو را در وب سایت خود نمایش دهید. می توانید چندین فید فیس بوک را از هر صفحه عمومی فیس بوک وارد کنید و ظاهر آن ها را متناسب با موضوع وب سایت خود سفارشی کنید.

 

5. انتشار خودکار WP2Social

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

WP2Social Publish Auto یک افزونه مفید است. می توانید پست ها را به صورت خودکار از وبلاگ خود در فیس بوک منتشر کنید. این افزونه از فیلترینگ پست ها بر اساس انواع پست سفارشی و همچنین دسته ها پشتیبانی می کند.

 

نحوه افزودن چت فیس بوک به وب سایت خود با استفاده از ابزارک وردپرس Facebook Chat

اکنون که بهترین ویجت فیسبوک برای وردپرس را بررسی کردیم، به شما نشان می دهم که پیاده سازی آن ها در وب سایت شما چقدر آسان است.

ویجت فیس بوک یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که می توان از آن برای برقراری ارتباط شبانه روزی با مخاطبان وب سایت خود استفاده کرد. در این آموزش کوتاه، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید صفحه فیس بوک کسب و کار خود را به ویجت چت متصل کرده و چت را در گوشه سمت راست پایین وب سایت خود نمایش دهید.

پس از نصب ویجت Facebook Chat ، به WP Dashboard> Facebook Chat بروید. با این کار سازنده ویجت گپ باز می شود. روی دکمه ایجاد ویجت کلیک کنید و در قسمت متن “فیس بوک چت” را برای نام ویجت تایپ کنید.

در مرحله بعد، صفحه فیس بوک خود را به چت متصل می کنیم تا بتوانیم پیام ها را از چت دریافت کنیم. روی دکمه Connect to Facebook کلیک کنید و از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خود شوید. از آن جا می توانید صفحه ای را که می خواهید با ویجت چت مرتبط شود انتخاب کنید. روی دکمه Connect کلیک کنید تا صفحه شما به گپ متصل شود.

 

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

در نهایت، ما می خواهیم چند تغییر در متن و سبک ویجت گپ موجود در وب سایت ایجاد کنیم. ما آیتم منوی Chat Bubble را انتخاب کرده و نماد نامه را انتخاب می کنیم. در مرحله بعد، ما آیتم منوی پیام خوش آمدید را انتخاب کرده و متن را تغییر می دهیم و می گوییم: “متشکرم که سر زدی! با خیال راحت به من پیام بده!”

اکنون که صفحه فیس بوک خود را متصل کرده ایم و سبک و متن چت را ویرایش کرده ایم، وقت آن است که آن را به وب سایت خود اضافه کنیم. روی دکمه ذخیره و خروج در پایین ویرایشگر چت کلیک کنید. این شما را به یک نمای کلی از همه ابزارک های چت خود می برد و کد کوتاه هر ویجت را نمایش می دهد. کد کوتاه ویجت Facebook Chat را کپی کرده و در ویرایشگر تصویری پست یا صفحه ای که می خواهید گپ در آن نمایش داده شود بچسبانید. خودشه! شما اکنون با موفقیت یک چت فیس بوک را به وب سایت وردپرس خود اضافه کرده اید.

8 بهترین ابزارک وردپرس فیس بوک (و 5 افزونه رایگان)

 

اکنون افزونه وردپرس فیس بوک را نصب کنید!

فقط مسئله مقایسه قیمت ها، گزینه ها و خواندن چند نظر کاربر قبل از پیدا کردن ویجت مناسب فیس بوک است. فیس بوک یک شبکه اجتماعی قدرتمند است که نباید از آن غافل شد. ادغام آن در وب سایت شما می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای کسب و کار خود هستید، یک ویجت فیس بوک برتر از CodeCanyon را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. افزونه های موجود به شما امکان می دهد پیام رسان ها، فیدها، تصاویر، فیلم ها و دکمه های مانند فیس بوک را به وب سایت خود اضافه کنید و آنها را متناسب با موضوع وب سایت خود سفارشی کنید. اگر به نظر می رسد افزونه های ذکر شده در این مقاله با نیازهای شما مطابقت ندارد، همیشه می توانید CodeCanyon را برای ویجت ها و افزونه های با کیفیت بیشتر فیس بوک مرور کنید. همچنین، هزاران افزونه دیگر وردپرس با کیفیت بالا را در CodeCanyon از دست ندهید که می تواند به رشد تجارت شما کمک کند. با نگاهی به این مجموعه عظیم افزونه ها، افزونه های مفیدی را در انواع مختلف از بازاریابی گرفته تا تجارت الکترونیک گرفته تا رسانه های اجتماعی خواهید یافت. CodeCanyon ابزارهای لازم برای کمک به موفقیت کسب و کار شما را دارد، بنابراین همین حالا اقدام کنید!


لینک کوتاه مطلب :
https://sourcesoft.ir/?p=2943

موضوعات :
افزونه , وردپرس
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

طاهره رنجبر 11 نوشته در سورس سافت دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi