سورس سافت | سورس پروژه | دانلود پروژه | سورس کد


م
ن
و
سورس سافت

ادامه مطلب

معرفی بهترین افزونه های جستجوی وردپرس



معرفی بهترین افزونه های جستجوی وردپرس

خصوصیات جستجو برای تجربه کاربری عالی در هر وب سایت ضروری است و پیدا کردن محتوای مورد نظر برای کاربران را آسان می کند. جستجوی آسان در یک فروشگاه اصطکاک را در فروش کاهش می دهد. وردپرس یک جستجوی استاندارد دارد که به ارائه عملکردهای اولیه می پردازد و برای وب سایت ها یا وبلاگ های ساده مناسب است. اما در مورد وب سایت های تجارت الکترونیک، سایت های فهرست یا وب سایت هایی با اطلاعات زیاد، به یک افزونه جستجوی حرفه ای نیاز دارید. افزونه های جستجوی قدرتمند وردپرس در CodeCanyoon موجود است که تجربه کاربران را بهبود می بخشد.

بهترین افزونه های جستجوی وردپرس در سال 2021

معرفی پرفروش ترین افزونه های جستجوی وردپرس

شما می توانید با پرداخت یکبار هزینه یکی از افزونه های جستجوی وردپرس را بگیرید. با گرفتن افزونه جستجوی وردپرس بازدیدکنندگان می توانند هرچیزی را به آسانی جستجو کنند.

1- Ajax Search Pro

 

Ajax-search-pro

 

Ajax Search Pro یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین افزونه های جستجوی زنده برای وردپرس است که قابل تنظیم بوده و دارای گزینه های زیادی است. ویژگی های افزونه جستجوی زنده Ajax Search Pro عبارت اند از:

  • تکمیل خودکار
  • پیشنهاد کلمات کلیدی
  • برجسته سازی کلمات کلیدی
  • کادر انتخاب
  • کشویی
  • دکمه های رادیویی
  • دسته بندی ها، برچسب ها و…
  •  فیلدهای سفارشی
  • فیلترهای متا پست
  • جستجوی محتویات پیوست های رسانه ای از جمله PDF ،CSV، متن و اسناد Office مانند فایل های Word ،Excel و Powerpoint

2- فیلتر محصول برای ووکامرس

 

product-filter-for-WooCommerce

 

این یک افزونه جستجوی کاربر پسند است و مشتریان می توانند براساس معیارهای مدنظرشان مطالب وبسایت شما را فیلتر کرده و جستجو کنند. این افزونه دارای پشتیبانی Ajax برای فیلتر بدون درز است. ویژگی های افزونه فیلتر محصولات ووکامرس عبارتند از:

  • طرح بندی نامحدود و گزینه های نمایش
  • سفارشی کردن شرایط فیلتر، تصاویر کوچک، رنگ ها، طرح بندی کادر انتخاب و جعبه های انتخاب شده
  • فیلترهای محدوده عددی برای قیمت ها و فیلترها برای طبقه بندی ها
  • ارائه فیلترهای تجزیه و تحلیل برای درک بهتر آنچه مشتریان می خواهند
  • نوار کناری و فیلتر widget
  • پشتیبانی از WPBakery Page Builder ،Gutenberg و WPML برای ترجمه

3-Reactive Search Pro

 

Reactive-search-pro

 

Reactive Search Pro دارای جستجوی مبتنی بر نقشه با جعبه جغرافیایی داخلی و امکان جستجوی مکان است. همچنین با این افزونه می توانید به جستجوی محصول، تصویر، رسانه، نظر، مرور، کاربر BuddyPress و گروه BuddyPress بپردازید. علاوه بر این، می توانید همه نوع طبقه بندی پست، فراداده و غیره را جستجو کنید. ویژگی این افزونه شامل موارد زیر است:

  • صفحه جستجوی drag-and-drop
  • شبکه سازی برای نتایج جستجو
  • شعاع نقشه و جستجوی مکان
  • سازگار با WooCommerce WPML و Grid Builder

4-MDTF – فیلتر داده ها و طبقه بندی وردپرس

 

MDTF

 

با افزونه MDTF می توانید هرچیزی را قابل جستجو کنید. این افزونه محتوای وب سایت وردپرس بر اساس فیلدهای متا و طبقه بندی قابل تصفیه و جستجو می کند. ویژگی های MDTF عبارتند از:

  • ویجت ها و کد های کوتاه
  • فیلتر کردن پست ها و انواع پست های سفارشی بر اساس متا فیلدها
  • فیلتر کردن پست ها و انواع پست های سفارشی بر اساس طبقه بندی
  • پرس و جوی همزمان چندین طبقه بندی و متا فیلد

5- جستجوی زنده و زمینه های سفارشی

 

جستجوی زنده و زمینه های سفارشی

 

این افزونه فیلتر وردپرس با فراهم کردن یک جستجوی قدرتمند و عملکرد فیلتر محصول WooCommerce می تواند محصولات موجود در فروشگاه یا پست های وبلاگ خود را فیلتر کرده و جستجو کنند. ویژگی های این افزونه عبارتند از:

  • جستجوی AJAX برای انجام جستجو در هر زمینه سفارشی LSCF از جمله چندین زمینه سفارشی LSCF
  • کد های کوتاه برای نمایش فیلدهای سفارشی در هر صفحه پست

6- نقشه پیشرفت، لیست و فیلتر—افزونه WordPress

 

نقشه پیشرفت، لیست و فیلتر—افزونه WordPress

 

این افزونه فیلتر یک فرمت از نقشه پیشرفت افزونه WordPress است. با این لیست و افزونه فیلتر، شما می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • تغییر “نقشه پیشرفت” به یک لیست
  • کاوش کردن لیست ها با استفاده از چندین فیلتر
  • فیلتر کردن با استفاده از چند اصطلاح طبقه بندی یا چند فیلد سفارشی
  • مرتب سازی لیست ها بر اساس چندین سفارش

بیاد داشته باشید که همه اقدامات با استفاده از AJAX انجام می شود. می توانید از گزینه های پیش فرض “A تا Z” ،”Z تا A” که همراه افزونه هستند استفاده کنید یا می توانید گزینه های سفارشی نامحدود مانند “مرتب سازی بر اساس قیمت”، “مرتب سازی بر اساس اندازه” و غیره را اضافه کنید.

7- فیلترهای محصول PWF WooCommerce

 

فیلترهای محصول PWF WooCommerce

 

افزونه فیلتر های محصول PWF WooCommerce یک افزونه بارگیری سریع است که به مشتریان کمک می کند محصولات را در مغازه سریع پیدا کنند. با استفاده از این افزونه خریداران می توانند محصولات را بر اساس دسته ها، طبقه بندی ها، ویژگی ها، برچسب ها، زمینه های سفارشی، محدوده قیمت، وضعیت سهام، فروشندگان و غیره فیلتر کنند.

این افزونه تعداد زیادی قلاب و رویدادهای ماشه JavaScript دارد که به شما امکان می دهد سفارشی سازی بالایی داشته باشید تا افزونه با هر موضوعی سازگار شود. افزونه فیلتر های محصول PWF WooCommerce دارای ویژگی های زیر است:

  • فرم ساز drag-and-drop
  • پشتیبانی از چند سایت وردپرس
  • فیلترهای نامحدود

این افزونه با WPML ،WC Vendors Marketplace و AJAX برای WooCommerce سازگار است.

8- Filter Everything- فیلتر محصول WordPress و WooCommerce

 

 Filter Everything- فیلتر محصول WordPress و WooCommerce

 

افزونه Filter Everything یک سیستم فیلترینگ حرفه ای برای محصولات و انواع پست WooCommerce شما ایجاد می کند. این افزونه در هر صفحه ای کار می کند، از جمله مواردی که توسط سازندگان صفحه مانند Elementor ،WPBakery ،Divi ،Oxygen builder و موارد دیگر ایجاد شده است. این افزونه از هرگونه درخواست سفارشی پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های منحصر به فرد SEO است که به شما امکان می دهد صفحات فیلترینگ را برای نمایه سازی توسط موتورهای جستجو در دسترس قرار دهید و ترافیک آنها را افزایش دهید.

9- Media Grid—افزونه فیلترهای پیشرفته

 

MediaGrid

Media Grid افزونه ای برای Media Grid است و با اضافه کردن فیلترهای نامحدود به جستجوی موارد موجود در شبکه کمک می کند. مشتریان می توانند موارد را براساس معیارهای واحد، گزینه های متعدد و همچنین بر اساس محدوده عددی جستجو کنند. فیلترها از بخش هایی تشکیل شده اند که هر بخش ممکن است دارای نماد مرتبط باشد. با ادغام کردن هر بخش در سیستم پیوند عمیق Media Grid می توان فیلترهای پیچیده را قابل اشتراک گذاری کرد. افزونه بومی Media Grid در WooCommerce ادغام شده و به طور خودکار ویژگی ها و قیمت محصول را به بخش تبدیل می کند.

افزونه های جستجوی رایگان وردپرس

افزونه های رایگان به اندازه افزونه های برتر جستجوی وردپرس در CodeCanyon ویژگی ها را ارائه نمی دهند.

1- Ajax Search Lite

 

Ajax-search-lite

 

Ajax Search Lite جستجوی پیش فرض وردپرس را با موتور جستجوی بهتر و کارآمدتر جایگزین می کند و از انواع پست سفارشی و زمینه های سفارشی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

2- Relevanssi – یک جستجوی بهتر

 

Relevanssi

 

Relevanssi با جایگزین موتور جستجوی بهتر بجای جستجوی استاندارد WordPress نتایج جستجو را به ترتیب اهمیت آنها نشان می دهد.(نه براساس تاریخ) اگر کلمات کامل مطابقت نداشته باشند، این افزونه دارای تطبیق فازی با کلمات جزئی است.

3- FiboSearch–Ajax Search for WooCommerce

 

Fibosearch

 

FiboSearch یک نوار جستجوی AJAX بسیار پیشرفته با پیشنهادات جستجوی زنده به کاربران می دهد. به عبارت دیگر این افزونه جستجوی پیشرفته را با پیشنهادات زنده ارائه می دهد.

4- هایلایت کردن عبارات جستجو

این افزونه سبک، عبارات جستجو را در نتایج جستجوی ایجاد شده توسط WordPress هایلایت می کند.

مواردی که هنگام جستجوی افزونه جستجوی وردپرس باید در نظر بگیرید.

1- در نظر گرفتن سرعت جستجو

هنگامی که بازدیدکنندگان برای بدست آوردن نتایج جستجو می کنند، منابع زیادی از وب سایت اشغال می شود. از آنجایی که صدها پرس و جو به طور همزمان اتفاق می افتد، وب سایت شما می تواند بطور قابل توجهی کند شود. بنابراین باید به دنبال افزونه ای باشید که از نظر سرعت بهینه شده است.

2- فکر کردن در مورد مقیاس بندی

با گسترش کسب و کار و انجام دادن حجم بالایی از جستجو، افزونه جستجو نیز باید با آن رشد کند.

3- جستجو فقط برای پست ها و صفحات نیست.

یک افزونه جستجو باید بتواند جستجویی جامع را در طیف وسیعی از برچسب ها، دسته ها، متون پاراگراف، زمینه های سفارشی، طبقه بندی ها و موارد دیگر انجام دهد تا نتایج کامل را برگرداند.

4- اولویت قرار دادن تجربه کاربر

به دنبال ویژگی های کاربرپسندی باشید که جستجو را در وب سایت شما آسان می کند. بهتر است به دنبال ویژگی هایی مانند جستجوی زنده، تکمیل خودکار، پیشنهادات جستجو و برجسته سازی جستجو باشید.

5- انتخاب مدل پرداخت یا اشتراک

یافتن افزونه جستجوی وردپرس مناسب نیز به بودجه شما بستگی دارد. می توانید بین برنامه های رایگان، یکبار مصرف و ماهانه یکی را انتخاب کنید. در گزینه های رایگان و یکبار هزینه افزونه جستجو از منابع وردپرس در back-end شما استفاده می کند. در حالی که در برنامه های ماهانه سرویس جستجو بر روی ابر میزبانی می شود و تمام کارهای سنگین دور از وب سایت شما انجام می شود.

6- کار کردن افزونه جستجو برروی موبایل

افزونه جستجو باید پاسخگو باشد و روی دستگاه های تلفن همراه و همه مرورگرهای مدرن به درستی کار کند.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی بهترین افزونه های جستجوی وردپرس پرداختیم. شما با گرفتن یکی از این افزونه های جستجوی وردپرس می توانید هرچیزی را به آسانی جستجو کنید. همچنین در ادامه مقاله با چند افزونه جستجوی رایگان وردپرس آشنا می شوید. امیدوارم این آموزش ما برایتان مفید بوده باشد.


لینک کوتاه مطلب :
https://sourcesoft.ir/?p=2794

موضوعات :
افزونه , وردپرس
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

Ayda Zabihi 11 نوشته در سورس سافت دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi