سورس سافت | سورس پروژه | دانلود پروژه | سورس کد


م
ن
و
سورس سافت

ادامه مطلب

طراحی جدید گوگل برای جستجوگر دسکتاپ



طراحی جدید گوگل برای جستجوگر دسکتاپ

طراحی جدید گوگل برای جستجوگر دسکتاپ

با یکی از مقالات سئو و بهینه سازی در مورد طراحی جدید گوگل برای جستجوگر دسکتاپ از بخش وبلاگ سورس سافت در خدمت شما دوستان هستیم.

گوگل اعلام کرده در حال تست یک طراحی جدید برای صفحه نتایج جستجو دسکتاپ است. در این رابط کاربری جدید ظاهر باکسی و جعبه ایی بیشتر را شاهد هستیم که به رابط کاربری موبایلی نزدیک شده است.

هنوز مشخص نیست که از چه زمانی طول می کشد که این طراحی در اختیار همه کاربران قرار بگیرد اما تا کنون این طراحی جدید بازخوردهای خوبی در بین کاربران داشته است.

همچنین این مورد را باید در نظر داشت که گوگل رسم ندارد تغییرات را به صورت کلی و یکجا برای تمامی کاربران اعمال کند و در بیشتر مواقع کاربران مشخصی را برای آزمایش چگونگی تغییرات لحاظ شده انتخاب می‌ کند.

با این حساب ممکن است رابط کاربری جدید جستجوگر نسخه دسکتاپ گوگل با رابط کاربری که فعلا بعضی از کاربران شاهد آن هستند تفاوت‌هایی داشته باشد.

امیدواریم این مقاله سئو موردپسند شما دوستان قرار گرفته باشد.

در صورتی که محدودیت در یافتن سورس های طراحی وب دارید، با خرید سرور مجازی ویندوز از آذرسیس به هر چیزی که برای ایجاد یک وب سایت موفق نیاز دارید دسترسی خواهید دارید. منابع در سرور مجازی کاملا اختصاصی است و می توانید نامحدود سایت روی آن ایجاد کنید.


لینک کوتاه مطلب :
https://sourcesoft.ir/?p=610

موضوعات :
مقالات سئو , وبلاگ

درباره نویسنده

علیرضا نجاتی 136 نوشته در سورس سافت دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi